Начало в продажбите

Дискусия в 'Бизнес' започната от crowolf, 17 Апр 2019.

1. crowolf

crowolf Финансов стажант

Регистриран:
    17 Апр 2019
    Постове:
    1
    Лайкове:
    1
    Здравейте.

Наскоро научих за форума и тепърва ми предстои да попия всичката информация вътре. Евалата, че има такова място, където българи да споделят бизнес познания.

Аз съм на 19 /студент в първи курс/ и нещо не ми допада образователната система. От известно време съм се фокусирал да инвестирам в себе си и изградих полезни навици като четене на книги, слушане на подкасти, водене на здравословен начин на живот и др.

Както всеки тук знае - продаването (под всякаква форма) е фундаментално умение, което винаги ще е важно. Тепърва започвам да уча как работят парите и имам желанието да започна да продавам, защото едно е теорията, а съвсем друго практиката.

Въпроса ми е: Как и кога започнахте да продавате и ако можете да ме съветвате как да започна или препоръчате място, където мога да отида на обучение, ще съм благодарен, а вие - удоволетворени! ;)

mr. smart saving likes this.
  2. Aleksandar Dyakov

Aleksandar Dyakov Owner ФорумФинанси

Регистриран:
    12 Мар 2017
    Постове:
    416
    Лайкове:
    173
    Здравей и добре дошъл, радвам се, че си при нас :)
    В момента има много обучения по продажби и дигитален маркетинг, преди бе малко по-трудно - основно с книги и в последствие много четене в нета и гледане на клипчета в тюбата.
    Алтернативно е да те обучат от някой брокер, но силно ще те профилират и ще те научат на заучени фрази и техники за натистк ... а това не е продажбата.
    Бих ти препоръчал книгите на Кардон и неговото обучение или поне да гледаш видео клиповете му:

Същото бих казал и за Дан Лок:

Gigibin and crowolf like this.
  3. Gigibin

Gigibin Сметководител

Регистриран:
    21 Сеп 2018
    Постове:
    31
    Лайкове:
    37
    Привет,